Դասի
թեման
|
Համակարգչի
կառուցվածքը , և նրա բաղադրիչները
|
Դասարան
|
5 –րդ դասարան
|
Առարկան
|
ինֆորմատիկա
|
Աշակերտների
քանակը
|
8 աշակերտ
|
դասի նպատակը
|
Աշակերտներին ծանոթացնել
համակարգչի կազմվացքին,և նրա բաղադրիչների յուրահատկությանը։
Աշակետները պետք է կարողանան ընկալել համակարգչի բաղադրիչները և նրանց առանձնահատկությունները, և պռակտիկօրեն , ոգտագօրծելով համակարգիչը հասկանան
ամեն մի բաղադրիչի նշանակությունն ու
ֆունկցիան առանձին առանձին։
|
ձեռք բերված
արդյունքները
|
Աշակերտները
ընկալում են համակարգչի կազմվացքը և բաղադրիչները,
և գիտակցում նրանց նշանակությունը։
|
Դասի
նշանակություն և աքտուալությունը
|
Համակարգչի
նշանակությունը և արդյունավետությունը ներկա ժամանակաշրջանում (21 րդ դարում )
|
Նախնական
գիտելիքները
|
Հարցերի
միջոցով իմանալ աշակերտների իմացությունը համակարգչի և նրա բաղադրիչների մասին։
|
Դասի
ընթացքը
|
1․Նախորդ դասի հարցում, անհասկանալի հարցերի պարզաբանում,տնային աշխատանքների ստուգում։(10ր)
2.Նօր թեմայի հաղօրդում, հարցերի միջոցով աշակերտների նախնական գիտելիքների ստուգւում, ինչ է իրենից
ներկայացնում համակարգիչը , ինչի
համար ենք ոգտագործում համակարգիչը , ինչից
բաղկացած համակարգիչը։Այնուհետև աշակերտներին
բացատրել համակարգչի բաղադրիչները և նրանց առանձնահատկությունները, և ամրապնդել
նրանց մեջ այն։ Ստուգել աշակերտների
ընկալածը համակարգչի բաղադրիչների և առանձնահատկությունների մասին։ բաժանել
մի քանի խմբի ,յուռաքանչուրին թերթիկներով տալ առանձին
հարցեր,այսինքն տալ որևէ բաղադրիչի նկար
որ աշակերտը դիմացը գրի բաղադրիչի
անունը , առանձնահատկությունը ,և
ֆունկցիան, ստւգել և քննքարկել
ամբօղջ դասարանով ։ (25ր)
3 Աշակերտներին առանձին
առանձին հարցնելօվ տվյալ բաղադրիչի նշանակության
և ֆունկցիայի մասին ,Հասկանալով վօր աշակերտները կարողանում են տարբերել համակարգչի
բաղադրիչները և նրա առանձնահատկությունները, գնահատհատել։(10ր)
|
Դասի
անհրաժեշտ իրեր
|
Համակարգիչ,սկավառակ,ֆլեշ
հիշասարք,տետր գրիչ։
|
Գնահատում
|
Աշակերտներին
գնահատել ցուցաբերած ակտիվությունների և կատարած աշխատանքների համաձայն
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment