შეფასება

Խոսել համակարգչի բացադրիչների մասին ,տարբերել նրանք և գիտենալ թե որը ինչ ֆունկցիա է կատարում։
Տարբերել բաղադրիչները և նրանց անունները
Գիտենալ յուրաքանչուր բաղադրիչի ֆունկցիան առանձին առանձին
Գիտենալ համակարգչի ցանկացած բաղադրիչի առանձնահատկության ֆունկցիայի մասին



Խոսում է համակարգչի բացադրիչների մասին ,տարբերում է նրանք և գիտի թե որը ինչ ֆունկցիա է կատարում
Տարբերում բաղադրիչները և նրանց անունները
Գիտի յուրաքանչուր բաղադրիչի ֆունկցիան առանձին առանձին
Գիտի համակարգչի ցանկացած բաղադրիչի առանձնահատկության և ֆունկցիայի մասին



Խոսում է համակարգչի բացադրիչների մասին ,տարբերում է նրանք և գիտի թե որը ինչ ֆունկցիա է կատարում
Տարբերում բաղադրիչները և նրանց անունները
Գիտի յուրաքանչուր բաղադրիչի ֆունկցիան առանձին առանձին
Գիտի համակարգչի ցանկացած բաղադրիչի առանձնահատկության և ֆունկցիայի մասին





Չափորոշիչներ
5-6
7-8
9-10
Աշակերտը  հազիվ կարողանում է դարբերել համակարգչի  բաղադրիչները
Աշակերտը մի  կերպ տարբերում  է  համակարգչի բաղադրիչները
Աշակերտը  տարբերում համակարգչի  բաղադրիչները
Աշակերտը  գիտի  համակարգչի  կարուցվածքը և  նրա  բաղադրիչները
Աշակերտը  կարողանում է տարբերել համակարգչի  բաղադրիչները
Աշակերտեը  որոշ  չափով  տարբերում  է  համակարգչի  բարադրիչները
Աշակերտը  տարբերում է համակարգչի  բաղադրիչները,  բայց  չի  կարողանում  խոսել  դրանց մասին
Աշակերտը  փայլուն  կերպով  գիտի համակարգչի  կառուցվածքը   և նրա  բաղադրիչները
Աշակերտը կարող է  առանձնացնել համակարգչի  բաղադրիչները և խոսել  դրանց մասին
Աշակերտը  տարբերում է  համակարգչի  բաղադրիչները  ու  միկերպ կարողանում  է  խոսել  դրանց  մասին
Աշակերտը  տարբերում է  համակարգչի  բաղադրիչները  ու  կարողանում  է  խոսել  դրանց  մասին
Աշակերտը  գիտի  անվանել համակարգչի
բաղադրիչների
անունները,
առանձնահատկ
ությունները
իմանում է համակարգչի  ընդհանուր կառուցվածքը
Աշակերտը կարողանում  է համակարգչով  կատարել հանձնարարությունները
Աշակերտը
հանձնարար.
համակարգչով
կատարում  է մի քիչ թերի,  մի  քիչ  անթերի
Աշակերտը   հանձնարարությունը
համակարգչով
կատարում  է  անթերի
Աշակերտը հանձնարարությունը
համակարգչով
կատարում է  լրիվ  ու  անթերի

   

No comments:

Post a Comment